close
好輕鬆」個字,自從出社會之後都好耐未講過了!
每日工作壓力大到抖唔到氣,
慢連發文都成為一種無形的壓力......
無奈錢少假期唔夠,唔可以成日去旅行放鬆心情,唯有靠自己,用日常方法去relax一下


錯,認真!幾時連去大個便都變成偷得浮生半日閒的其中一個重點活動架 XD
話說我公司的洗手間被譽為「繼金鐘廣場之後的公廁之王」
得閒係裡面坐返10零廿分鐘用埋佢既wifi上下網都係一件賞心樂事黎架~~
不過便便就一日先得一次大把,想要忙裡偷閒唯有諗諗計仔啦!



Tempo 又出新品喇!今次的主題正正就是你我她都缺的 relax mode
就係香薰果紙手巾喇~~係人都知香薰有助舒緩情緒,放鬆心情,
但應該冇乜人會有心機晚晚返到屋企點下香薰真正去relax一下啦,因為一訓低就變啦嘛!!



香薰果紙手巾加入香薰油成份,香味唔會好濃,我覺得木或者茉莉花味Tempo好聞呀
聞落真係相當relax當我拎住一包二包返公司的時候派比同事試,
個個都話同真正香薰好似,淡淡香味聞落真係唔想放低


不過坦白講,呢隻香薰果紙手巾我真係唔捨得用黎去洗手間.....
所以我多數用來抹面印印面油清潔皮膚之餘順道聞一聞、偷一偷閒


PR仲送左一set日本清酒比我,連埋浴鹽同小浴盆真係令我成個感覺free晒
可惜我不好杯中物,所以枝清酒就轉送男友等OT到9點返到屋企都可relax下~
而呢樽,我就慢慢留返自己嘆喇~


今次香薰果吉祥物蟹拑仔教路,我人馬座好勝顧面子,偏向衝動, 容易心浮氣躁。
想放鬆就要冷靜落嚟!自製一個冷泉Spa!
準備一盤水,再加啲冰同浴鹽,放隻腳入去,
嗚嘩,暢快感覺從腳一路緩衝上腦,連每個末稍神經都咁Relax!


想知道屬於你的星座點樣先可以relax d?
隨時去 https://www.facebook.com/Tempo.hk 下蟹拑仔的好介紹啦




還有還有..........我和Cat Hui 一起建立了 Facebook Fanpage了!!!
我們的專頁名稱是 Win Win x Cat Hui.com, 方便又易記XDDD
希望大家可以來like我們的fanpage! 稍後會有多重精彩的送禮活動~
總之一定唔會令你悶 :D



arrow
arrow
    全站熱搜

    WinWin* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()